Helsinki kaikille




Hei! Olen Olesia Kova, ja olen ehdolla Helsingin kuntavaaleissa.

Työskentelen kulttuurin ja musiikin alalla.

Kulttuuri yhdistää erilaisia ihmisiä ja tuo iloa. Haluan, että taide ja kulttuuri ovat avoimia kaikille.

Miksi haen valtuustoon?


Helsingissä asuu eri kulttuurien ihmisiä. 20% asukkaista kuuluu vähemmistöihin. Minä olen tataari ja ylpeä Helsingin monimuotoisuudesta.

Kaikilla helsinkiläisillä pitää olla samat mahdollisuudet ja oikeus palveluihin.

Haluan, että kaupunki ymmärtää paremmin eri kulttuuriyhteisöjä.


Kampanjani lyhyesti:

Helsinki kaikille
helsinkiläisille

Hyvä mielenterveys kaikille

Lisää kulttuuria ja tapahtumia
asukkaille

Voit lahjoita minua
Milloin voi äänestää?
Vaalipäivä on sunnuntaina 13.4.
Yhteystiedot
Olesia Kova
hello@olesia.fi
Kuntavaalit 13.4.2025

Ennakkoäänestys 2.-8.4.2025
Ulkomailla 2.-5.4.2025
Made on
Tilda